четверг, 23 декабря 2010 г.

Music in my mind

Нещодавно,(як усі змогли помітити в контакті))) у неділю 19 грудня відбувся концерт в підтримку дебютного альбому гурту "7 kRock".
Я дуже люблю цю групу,а оскільки їхні коцерти не часто проводяться, я була дійсно дуже excited =) Все було на найвищому рівні: кольорове світло, дим, стробоскоп, свічки для акустичної сцени...Моя мрія здійснилась того дня. Я давно хотіла попрацювати в команді з такими дружними і організованими людьми, послужити своєю фотографією.
Ми з Андрієм були фотографами концерту (у нас навіть були бейджі =) ).
Дякую усім тим,хто був і давав більше грошей))))
Я б слухала цю групу знову і знову, люблю їхні глибокі пісню і Юлін голос (!).
Більше про гурт модна дізнатись в контакті та на фейсбуці.
Ось кілька фотографій з концерту (більше на фейсбуці та в контакті)
і відео нижче.






Комментариев нет:

Отправить комментарий