понедельник, 13 декабря 2010 г.

I'm still ok




Я давно планувала сюди написати пост із фотографіями, але тато мені настроював монітор і тепер у мене він показує ідеально на 99% ^^
Пост буде не про фотографію, а про повсякденне.
В мене все добре: я вчусь, мрію і відповідаю на усілякі питання на формспрінг )
Останнім часом мрію в таких дозах, що аж соромно .хоча це більш схоже на плани =)

Перша пара мої хенд-мейд прикрас на ялинку готова =)
(пап_є маше + паєтки)

Я люблю п_ятниці. У ту п_ятницю я пекла пиріг, повісила (нарешті) гірлянду на вікно і дуріла з Катьою.
Ще я записалась на малювання. Що з того буде - скоро побачимо. Але мені страшенно цікаво.

Я переписуюсь з різними фотографами, беру у них інтерв_ю, щоб скоро опублікувати статті про них на лукетмі.

Скоро концерт в підтримку альбому "7 кроку". дуже excited. Приходьте!

А ще я люблю свого закороднних друзів. Від них підтримки вдвічі більше, ніж від українських.

Зараз дуже багато працюю над своїм стоковим портфоліо, готуємо з татом новорічні сюжети.

А ще пора вже написати список планів на 2011 рік. Скоро опублікую.



Тримайтесь усі, кінець року не за горами. І не забувайти здійснювати свої мрії.


Комментариев нет:

Отправить комментарий