среда, 1 декабря 2010 г.

Bohemian love

Нещодавно фотографувала Іру (дівчину з фото) розом з одним луцьким фотографом. Власне для мене він один з найкращих в місті ,і мені було приємно мати змогу з ним працювати. Іра (його знайома) чудова модель. Але через мої криві руки хороших фотографій вийшло дуже мало. Тобто всього одна - ось ця.



З новин : я (нарешті!) опублікувалась на look at me . Тяжко визначити тематику сайту. Але в основному це новини музики, кіно, літератури, моди і.т.д. Мистецтво. І я дуже чекала, коли вже назбираю рейтингу і зможу опублікувти свої фото. Критики там досить строгі, мій пост заробив рейтинг аж - 8 . Прийняли мене не дуже добре)) Були такі, кому сподобалось.
Але як на перший раз - не погано. Сподіваюсь назбираюсь для другого посту щось цікавіше.

Пост можна прочитати ТУТ!
А ще збираюсь фотографувати декого ) на вихідних. Перша зимова фотосесія - початок сезону! Правда мороз має бути -13 =)))) Що ж, буде розігріватися усіма методати ( в рамках пристойного).

п.с Свята наближаються!)
Так приэмно, що все більше людей слідкують за моїм

Комментариев нет:

Отправить комментарий