четверг, 23 декабря 2010 г.

December Sun

І знову Катя =) Це добре. Я рада, що ще можу відкривати її якось по-новому.
Тяжко сказати, хороша вона модель чи ні. Просто відкрита для мене , та й для всіх також...
що ще додати... Це не мій фотоапарат, того так якось гарно ))
Знімала з діафрагмою 1.8. Це тааак круто. Але поки ще не звикла.)

З буденного. Я знімаю більше ніж завжди (мабуть через новий фотік =) ), більше для себе і більше свого. Цей тиждень карантин і я вся в мистецтві =) малюю, фотографую, постобробка ( відкрила по-новому для себе камера рав!) , фільми. Скучила за друзями і сподіваюсь їх побачити на вихідних. А ще нова стрижка ))) Сподіваюсь я наберуся сили і зроблю хоч один селф. ааааа..завтра доведеться розлучитись з тобою, canon 7d (
А ще я склала план на 2011 рік. а ви?)








Комментариев нет:

Отправить комментарий