четверг, 13 января 2011 г.

I won't worry

Я довго займалась цією фотосесією і наршті радію, що можу вам її показати.
Фотографувала Надю, одну з улюблених моїх моделей.
Ми вирішили зробити щось особливе, нове, порівняно з іншими фотосесіями і просто веселитись. Так і зробились . Не офіційно ця фотосесія називається НІпічялька =)
Коли я перегляда фотографія, я була в хорошому шоці і довго сміялась, бо Надя дійсно відривалась) (починаючи танцями і співом і закінчуючи лежанням на снігу і істеричним сміхом))) Двоє скажених робили фотосєт )) Але це було дуже кльово. Позитивний заряд на весь день.
І якщо вам цікаво, вона не змерзла!)
Скоро буде ще слайдшоу.















2 комментария:

  1. Іринка, мені мама заблокувала контакт, тому я буду коментувати тут!:)
    це неймовірні фото!
    Ніхто краще не сфотографує Крамаревич ніж ти)
    молодці
    гарна робота!

    ОтветитьУдалить
  2. дякую ,Іринко)
    дуже приємно.
    сподіваюсь з контактом скоро все буде гаразд.

    ОтветитьУдалить