понедельник, 10 января 2011 г.

Good bye, Apathy!

Ось і закінчився святковий тиждень. Чесно кажучи , я зовсім через те не сумую,а навіть трішки радію. Ну було в мене святково настрою того тижня і все. Мене вбививало те, що я не мала в більшості випадків чим зайнятись, в то й час як мої друзі були дуже зайняті роботою, екзаменами, сесіями, здачею курсових в університетах і т.д. І ось нарешті я теж зайнята)
Те ,що почалась школа не дуже добре, але й не дуже погано. Я ніби прокинулась, почала щось робити і можу ше багато чого зробити, бо як хтось розмний казав "якщо хочеш, щоб за тебе зробили якусь справу, довір її зайнятій людині". Темп життя пришвидшується, і ми встигаємо більше. Тому (як би це дивно не звучало), я вітаю усіх із початком робочого тижня і готова знову творити і радувати вас своїми новими роботами (повторюється слово, але к замінити не знаю) =)

Комментариев нет:

Отправить комментарий