среда, 6 октября 2010 г.

Хто я?


Мене звати Іра, друзі називають Мандаріною, а себе я відчуваю не тим не іншим.
Пару разів починала писати блоги, але були вони ні про що. Після перегляду
сотень класних блогів, зрозуміла що пора організувати свої думки.
Спочатку зробила на англійський( mandarina94.blogspot.com ), а це - українська його версія. Відмінності будуть,
але дуже не значні.
У цього блогу 2 мети. 1 - основна. все що пов_язано з фотографією і моїм життям -
досвід, спроби, невдачі, роботи, проекти і.т.д. Я хочу зробити його корисним для інших і не лише фотографів. Початківці у будь-якій галузі мають багато спільного. Фотографією я займаюсь вже 2 роки, але здається, що саме зараз почала ставати на ноги.
Зараз дуже активний період у моєму житті і багато від чого буде залежити
моє майбутнє. Тому блог пасивним не буде, постійно оновлюватиметьсь.
Я буду публікувати також різну інформацію, яка є корисною і актуальною :
конкурси, новини, поради, статті етс.
2 - ви можете подивитись на життя крізь мої очі.
Я не знаю, чи буде цей блог вдалим чи ні, але він остаточно мій, особистий.
І це головне.
Сподіваюсь, що вам буде цікаво.
Усі, хто має пошту на гмаіл або Гугл акаунт можуть коментувати.
Завтра почнеться публікація.

Комментариев нет:

Отправить комментарий