среда, 13 октября 2010 г.

Перший осінній фотосезон оголошено відкритим!


Офіційно мій перший Осінній фотосезон відкрито!
Першим у ньому була фотосесії з Аньою як подарунок
до її дня народження.
Ми хотіли зробити її (фотосесією)
як можна більше романтичною і французькою.
Аня дуже творча людина,вчиться на дезайнера інтер_єру,
тому цей образ їй підійшов.
Ми фотографувались у старій частині нашого міста, яке
відкрилось для нас аблосютно по-новому, оскільки ми
знайшли стільки нових місць, яких раніше не бачили.
В день я свята, я метушилась вдома і випадково
порвала декілька фотографій,які мала дарувати Ані
(30*40). Я була в страшному відчаї.
Швидко зібралась і поїхала друкуати знову в центр,
бо до свята залишалось лише пару годин.
Навіть не встигла подиватись,що ж там надрукували, побігла
до Ані. На щастя,все було гаразд, і їй сподобалось.
(бо одного разу мені в фанфото намутились шось з кольорами,мусила
передруковувати в фунджі.)




Комментариев нет:

Отправить комментарий