воскресенье, 22 июля 2012 г.

Вступна у Києві

мав був пост "завтра",а вийшов через 2 тижні)
але я тут. і дуже хочу ,щоб так і було.
ось і для мне наступила вступна кампанія, університетьські клопоти,
часом приємні,часом не дуже. але все дуже цікаво. такий перід в житті,
коли ти абсолютно не знаєш,що тебе чекає попереду, буває в житті дуже рідко,
а ,можливо, лише раз! це мабуть і є свобода.
все,що могла зробити,вже зробила. тепер просто насолоджуюсь
цією невідомістю і безтурботністю, якої залишиось мені тільки місяць.
далі буде цікавіше.


мені пощастило на період вступної кампанія жити в хорошій квартирі
в центрі міста, серед дуже гарних вулиць (я аж стонала від тієї краси,
яка була на відстані витягнотуї руки!) в місіонерському офісі.
це був унікальний досвід. я познайомилась з членами місіонерської організації,
декількома місіонерами і літньою парою з сша, яку я трошки злякала своєю
присутністю в квартирі ) але всі вони такі класні люди!!!
Замість того,щоб готуватись до екзамену, я до ночі сиділа на кухні з цією парою)
жаль не зробила їхнє фото.
а в чергах під університетами ще більше знайомств.
в холі кнукіма атмосфера була дуже творчою)


а це ми гуляли з альоною )
 погада була просто неймовірна, чесно)
я не могла натішитись.

взагалі під час всіх цих поїздок я познайомилась з купою прекрасних людей з різних міст і країн.
ця вступна кампанія і період екзаменів були дуже благословненними. Бог дійсно дав чудовий
досвід і прославився в багатьох ситуаціях. Я надзвичайно вдячна всім моїм друзям у Києві,які допомагали і підтримували,працівникам офісу і батькам, які просто найкращі. Це ніби новий період в житті, бо Бог дуже багато чого відкрив і показав, і тепер йду в іншому,правильному напрямку.



Комментариев нет:

Отправить комментарий